søndag den 23. oktober 2011

KEEP CALM AND PLAY FOOTBALL

Jeg er en pige der elsker fodbold..!
det er den fedeste sport jeg kender.. vi er seks piger i min klasse der spiller fodbold, med et par stykker fra min parlel klasse...
Når man spiller fodbold, får man nye venner, men man kan næsten ikke undgå at få blå mærker eller en bold i hovdet..
men man kan også komme til noget der hedder "Sejs cup".
det er mega fedt hvor både piger og drenge er, men man spiller kun piger mod piger og drenge mod drenge, som er på ens alder!
man får mad og sover der henne, og det er som regl i starten af sommerferien og ca. 3 dage.
man kan også komme på fodboldskole..
der er man også både drenge og piger, men der træner man kun og til sejs cup spiller man kun kampe..
det er også i sommerferien, hvor man får mad, men tager hjem, efter træningen..

1 kommentar:

  1. rigtig fin blog! og er blivet fast læser! det ville være rigtig fedt vis du også ville blive fastlæser på min blog?:-D

    2-faithful.blogspot.com
    Camilla

    SvarSlet